tisdag 18 augusti 2009

.Vilhelm Alexander Hammerin

Vet inte om det kanske är dags att börja blogga igen?!!
Det känns som att jag har drabbats av skrivkramp..
Fantasin brukar annars flöda!
Dagarna går, hösten är snart här
Vilhelm växer och blir en stor kille, snart är vårat
lillhjärta 3 månader :)
Så nu letar jag förgäves efter en barnstol, står ju inte alls på..
Inte vilken stol som helst, Hokus Pokus stolen
som var poppis när en annan var liten.
Har letat på blocket, men finns ingen i närområde
kanske inte är så desperat att jag åker 70 mil??
eller är jag?? :P
Har lagt bud på Tradera, testar min lycka där..
Håll tummarna ;)




Jag försöker få fason på min sida, men lyckas sådär..
Jag förstår mig inte riktigt på denna "blogg"
Varför krångla till det när man hade kunnat valt en blogg där allt står på svenska?!!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar