söndag 13 juni 2010

.Sjukt rolig kväll

Först åkte jag och Patrik (storebror) hem till mammas och pappas lgh och drack lite öl, lite tråkigt att det bara var vi, och mycket tråkigt väder!! men det vra kul att umgås med brorsan som verkligen inte var igår..Vi blev hungriga så då gick vi till Mulligans och käka Mulligan´s burger mmm så gott.. Vi varade inte så länge utan gick hem och hämtade ölen och vidare till Donke och drack nån öl där med sen tog vi en taxi ut till Jäderfors Holme och soooom jag röjde loss till JOHN LINDBERG TRIO ;) Jag och Johanna dansa så svetten rann haha och jag hade så jävla roligt, har inte haft så kul på år och dar. Fast tänk om man kunde bugga!! Den kvällen kommer jag leva på länge :)

2 kommentarer:

  1. Va bra att ni hade kul då:) förstod nästan att ni åkte dit! vi lär ses snart:)

    SvaraRadera
  2. Ja det slutade ju regna :) Du skulle ha vart med dit ist :P

    SvaraRadera