måndag 7 februari 2011

.men fyy

Kl:7 i morse blev jag väckt av telefonen!! Jag svara även fast det var skyddat nr bara för att jag har massa anonnser ute på bl.a Blocket..och mycket riktigt så var det en som ringde på en av dom, men faan vilket obehaligt samtal och jag förstår inte VARFÖR jag inte bara la på luren när jag hörde att det var nånting som var på tok!!! Jag måste vara fööör snäll för sånt.. Jag kunde inte somna om så jag ringde mamma sen gick jag dit och åt frukost, hon fick mig att skratta bort det blodiga allvaret! Men det finns fan folk till ALLT!

Jag har iallafall överlevt dagen :) och den har mesta dels spenderats i bilen. Vi skulle åka in till Gävle och köpa en ny bilstol till Vilhelm, men tydligen så ska dom ha Babykväll  den 3/3 med jättebra priser. Snällt tycker jag att dom talar om det så här långt i förväg, det gäller att vara där i tid!!!

Ville höll på att parkera sina bilar huuur länge som helst :)

3 kommentarer:

  1. kaske man ska dit passa på att titta där då :) vi köpte ju en multitech. har för mig ni oxå hade en sån, sen köpte vi en brio begagnad som andra stol i den andra bilen av ett par kompisar men jag gillar de INTe alls.. så jag vill helst ha en till multitech men dom kostar ju typ 3500 :( är allt bra med er annars?

    SvaraRadera
  2. hihi, vart har de Babykväll? Barnens hus eller Babyproffsen? :)

    SvaraRadera