fredag 23 september 2011

.Villepille

Hela sommaren och lite till så har Ville i princip sovvägrat, jag har lära legat bredvid honom eller bara suttit där inne tills han somnat och det har tagit minst en halvtimme varje gång om inte mer. Igår till min förvåning.. först skulle han promt titta klart på film innan han skulle sova och då var klockan redan efter 8 så jag lät honom vara. Efter bara en liten stund går ungen raka vägen in i sängen och lägger sig, jag fick inte ens vara där inne. Jag Pussa och krama Godnatt och gick ut..och han somnar på 5 min :D


Ville har fått Björn Borg kallingar av Farmor :)


Jobbdag 4 av 7, så helgen och måndag kvar sen en ledig dag. Fredag och löning, inte helt fel för höstens shoppingsug! Själv har jag hittat huur mycket kläder som helst som jag vill ha!! Har hittat det mesta på Bikbok där jag aldrig hittar eller handlar något. Man kan inte låta bli att Älska hösten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar