onsdag 29 februari 2012

.Jag vill vara vanlig vad de nu e, jag vill göra fel och erkänna de. Jag vill leva för dan och inte låta natten sluka mig nå mer.


Nu tänker jag dela med mig lite av min bitterhet, för jag är bitter. Ibland så kan jag inte sätta fingret på vad det är jag egentligen är bitter över. Det känns bara som att det alltid är något som stör och får mig att tänka. När det ena har lagt sig så kommer nästa över en. Jag har alltid sett mig själv som en oturs människa fast sen fick jag lära mig att det inte fanns någonting som hette otur utan att det blir vad man gör det till. Till viss del kan jag kanske hålla med om detta och till viss del inte.
Min jobbsituation kommer förändras till hösten, till det sämre. Bankomaten på Ica stal mitt kort för att jag inte lyckades plocka ut det. Jag har fått hål på mitt avgasrör så det behöver fixas, helst nyss. För mig är det otur..

Förutom otur så finns det annat som stör min vardag..
Min son är inne i en jätte jobbig trots period och många gånger så tappar jag kontrollen över allt och jag kan inte hantera hans humör. Med mitt
dåliga tålamod så är det väldigt lätt för honom att köra över mig. Det jobbiga med att vara ensamstående är att man inte har någon som backar upp en i sådana situationer. Jag kan verkligen sakna någon ibland..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar