torsdag 17 maj 2012

.Händelserik Dag minsann

Vi började med att åka upp till Högbo på Barnens dag, massa folk och roliga aktiviteter. Träffade på många som man inte sett på länge, det är alltid roligt :)
Ville blev trött och somnade i bilen så vi tog en vända ut till strandbaden och köpte glass. Vi tog en lång omväg hem genom gavelhyttan ut i Hammarby då jag är överdrivet taggad på att köra bil ;P På vägen fick jag ett samtal om att jag kunde hämta nycklarna till mitt nya hem så det gjorde vi och kollade läget, så jäkla klockren :) Vi åkte hem och åt upp tacos resterna från igår sen avslutade jag dagen/kvällen med föreläsning med ämnet stress, mycket intressant! Jag vet inte riktigt hur jag har lyckas tagit mig igenom denna dag då jag har djävulsk träningsvärk i hela kroppen (läs hela)! Soffläge och förhoppningsvis så somnar jag.

Tack och hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar