måndag 23 augusti 2010

.Sorg

Jag har fullt skå att tacklas med alla känslor..det som har hänt är så fruktansvärt obegripligt. Tankarna flyger runt och jag gör allt för att inte spekulera. Det är inte det lättaste, alla funderingar som kommer att förbli ett frågetecken. Tänk om?! 
Han hade ju allt.. han hade Mamma, fyra barn och åtta barnbarn, en fin sommarstuga och ett bra jobb. Sånt som många kanske drömmer om...
Det är inte förens nu man förstår hur förjävligt dåligt han mådde. Jag kan inte ta in vad som har hänt, men jag börjar förstå att han aldrig mer kommer tillbaka.

Förr eller senare så måste man gå vidare, men jag kommer alltid att få leva med att min Pappa tog livet av sig...

5 kommentarer:

  1. va tråkigt att höra! tänker på dej!
    kram!

    SvaraRadera
  2. Det finns inga ord.. Det som har hänt är fruktansvärt.. Jag beklagar din sorg. och som jag sagt så många gånger så finns jag här med ett hjärta och öron om du vill prata.

    Jag vet att det är omöjligt att föreställa sej, Men det kommer komma en dag då all sorg förvandlas till glada minnen. När man väl hittar sitt sätt att bearbeta och överleva så hittar man tillbaka till lusten och glädjen. Du kommer att känna lycka igen.

    SvaraRadera
  3. Styrkekramar till er Evelina! Tänker på er, Kram från Angelica, Tommy & Tilda <3

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket!! Alla är så underbara <3

    SvaraRadera
  5. Tänker fortfarande på dig hela tiden Evelina!

    SvaraRadera