söndag 29 januari 2012

.Puss

I brist på annat att göra igårkväll/natt så erbjöd mig att köra folk lite hit och dit. Jag fick ju äran att köra en stor, ful gammal capricer, det är ju inte varje dag ;P Synen med lilla mig bakom denna stora ratt måste sätt tokigt ut.. men vad gör man inte för sina vänner? :) Det blev iallafall en vända till gävle-lövbacken, lövbacken-ockelbo, ockelbo-gävle.

Jag vaknade upp bredvid Amelie i morse och tog en dusch.. det är så bra där, hon har alltid dyrt schampoo som luktar gott, roliga grejer i badrumsskåpet, (sånt som en annan aldrig tänker på att köpa), produkter som är bra för det ena och det andra, en jättebra hårtork, lite onödiga prylar har hon med, en grisslickepott t.ex, vem köper en sån? ;P och hon har aldrig mjölk till kaffet..det är nog det ända negativa!

Sen har jag jobbat, åkt hem, tagit emot min efterlängtade son som jag har pussat ihjäl. Vi har även skrikit ut våra agritioner mot spegeln, Ville börja för han blev så arg på mig när han skulle tvätta sig, men då kunde inte jag hålla mig för skratt så jag skrek rätt ut jag med och då blev det hela roligt i stället för bråkigt :P

Nu blev det massa goja, kan bero på min trötthet

God natt!

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Jag tänkte kolla om det finns något intresse hos dig att ha någon form av bloggträff, exempelvis en grillkväll eller något liknande?

    Min tanke var att knyta lite kontakter och göra något som i alla fall jag inte vanligtvis gör?
    Jag skickar det här för att kolla om det finns något intresse om det är värt att styra upp någonting framåt våren?

    Så sprid gärna detta vidare för att kolla intresse.

    Om du är intresserad, kom gärna med förslag om vad du tycker eller om du har någon smart idé :)

    Kommentera i min blogg: Intresserad av bloggträff och din bloggadress & mailadress
    http://www.egobella.blogg.se
    Eller skicka ett mail direkt till mig: egobella@live.se

    / Isabel

    SvaraRadera
  2. Men herregud!!! Detta är ju den längsta veckan ever!! KOM HEM!!! NUUUUUUUU!!!!!!!!! helst nyss!

    SvaraRadera