fredag 27 januari 2012

.Trasig iphone :(

Tänk att hela världen rasar på grund av jävla telefon :( och inte nog med att den sluta fungera, ALLTING försvann när jag skulle göra en uppdatering, jag synkade allting, men ändå så lyckades jag.
När den startades igång igen så var den som NY alla appar, alla meddelanden, anteckningar alla 1100 bilder ja, ALLT var borta :( och den uppdateringen kändes sedan förgäves för det stod fortfarande ingen service i vänstra hörnet..
Tur att jag kopierade över alla bilder till datorn och appar och sånt kan man ju ta hem på nytt, meeen ÄNDÅ!!! Jag är skit bitter..
Jag skulle ha bett min käre bror om hjälp istället!!

Idag har jag iallafall skickat iväg den så hoppas jag får en fungerande telefon tillbaka.. aaargg!!

2 kommentarer:

  1. Det är fan min mardröm att det ska hända. Haha, en telefon liksom. Men det är ju som du säger, hela ens värld är där i!

    SvaraRadera
  2. Ja helt sjukt vad beroende man kan bli av en pryl :P

    SvaraRadera