måndag 11 juni 2012

.Idag har jag söndag, för övrigt så har det varit en bra helg!


Eftersom jag var hemma på morgonkvisten igår så sov jag bort halva dagen, så söndagen försvann lite. Meeen eftersom det blev lite förtäring av alkoholen så mådde jag bra när jag vaknade. SÅ! Jag åkte och hämtade Lilleman som sovit hos Farmor och åkte direkt ut på sjön till Mamma. Patrik och tjejerna kom ut en sväng dom med. Och vilka snälla och underbara barn man får lov att säga att man har många gånger.. Dom lekte non stop från em till kväll och inte ett pip ljud från någon av dom. Så kul att se efter att Vilma och Ville vanligtvis retar gallfeber på varandra! Halv 9 tog vi in 2 trötta och lortiga barn :))

Idag har det varit en lååång dag, Ines vakna 04.15!!! Strax där efter vaknar dom andra 2 också sen så har det varit full fart nästan hela dagen!!

Nu är vi hemma på land igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar