tisdag 9 mars 2010

.Gävletripp

Idag har jag och Vilhelm varit i Gävle och hälsat på Amelie och Fredrik :D Utan GPS hade jag faan aldrig hittat dit haha :P Jag är så jädrans yr när jag kör i den där stan även fast det bara är att följa skyltar!! Idag gick det smidigt :) 
Skönt att ha henne hemma igen. Dock hade jag velat haft henne i Sandviken ;D men och andra sidan kommer man kanske åka till Gävle oftare??!! Dom bor i ett lugnt och fint område så det blir nog bra det där, det var jätte kul att träffa henne och se nya lägenheten.
Vilhelm var skit trött när vi var där och vägrade sova, men han var åtminstonde glad nästan hela tiden förutom när Fredrik lyfte upp honom haha, han var farlig :P Han börjar bli mer och mer blyg Det hör väl till, antar jag :D

Nu sover han som en stock och jag är både hungrig och trött!!

1 kommentar: