onsdag 10 mars 2010

.Mormödrar och Farmödrar

Idag har vi varit hem till min Mormor och Morfar och ätit lunch och fikat :) Sen skulle vi träffa Vilhelms Farmor och då började jag och mormor prata...
Hon frågade om Farmorn är lika tokig i Ville som alla andra :P och det blir väldigt ofta vi ses lika som att Mamma hör av sig så hör Malin av sig för att dom vill träffa Vilhelm.
När jag var liten så var det flera av mina kompisar som inte ens kände sin mormor och morfar eller farmor och farfar. Jag och min storebror och mina kusiner var jätte ofta hemma hos mormor och morfar när vi var små och vi har haft en bra relation hela tiden fram tills idag. Därför tycker jag att det är jätte roligt att alla är så engagerade i Vilhelm :) Han har ju inte bara Mormor och Farmor utan 2 Gammelmormor och en Gammelfarmor också :D och vi försöker träffa alla så gott det bara går för jag vet hur himla kul dom tycker att det är när man kommer och jag tycker det är viktigt för Vilhelm också att han vet och känner igen vilka dom är :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar