lördag 6 mars 2010

.Utedag

Idag har jag och Vilhelm så gott som varit ute hela dagen, så underbart väder ju :) Först tog vi en långis med Farmorn klockan 9 i morse och gick i en timme ungefär. Så gick vi hem sen och städade och tog det lugnt ett tag, åt en tidig lunch sen kom Mormorn och fikade med oss. Jag passade på att låna hennes cykel så åkte jag till Badhuset och solade en sväng, antagligen så är det INTE happy hour på helgerna? Det blev iallafall inte lika många minuter som jag hade räknat med, lite snopet :P
När jag kom hem igen så åkte mamma hem och hämtade Vilma sen så klädde vi på oss igen och gick till parken för att åka lite bob, fast Vilma tordades inte hihi och jag kom inte fram med vagnen på grund av snön så vi gick hem efter en liten stund. Det har varit en skön Lördag :)

Nu tänker jag ta en långdusch och snart kommer Darlo hem sen vankas det middag hos Linda och Thomas ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar