fredag 3 september 2010

.Höst

Idag känner man att Hösten ligger i luften.. Vi cycklade till Öppna förskolan i morse och då var det kallt, mössa och vantar på!
Det har varit sommarstängt så det var ett tag sen vi var där. Vilhelm tycker alltid det är så roligt så han kommer nog att trivas jättebra på Dagis :)
Det är bara helgen kvar och måndag sen så börjar inskolningen.
Allt är så gott som klart med grejer, som kläder och skor.

Det här med att ha egna blöjor med sig tycker jag verkar orimligt :P Det trodde jag minsann dom stod för!! Eller är det jag som är knäpp och tänker helt idiotiskt??  Det är inte billigt med blöjor, men inte heller billigt att ha sitt barn på dagis...

2 kommentarer:

  1. Inte står dom för blöjor inte stumpan så bra har man det inte!
    Tänk vad mycket olika dom skulle få köpa in då i alla möjliga storlekar och märken för att den ena ungen inte tål en viss sort! :)

    SvaraRadera
  2. Ne jag har förstått de haha :P men jag hade inte en tanke på de...

    SvaraRadera