torsdag 9 september 2010

.Torsdag

Vilhelms tredje dag på dagis.. Idag skulle ju jag få smita iväg en stund och komma tillbaka efter en kvart eller halvtimme trodde jag, men jag hann bara dit så skicka dom iväg mig så skulle jag få hämta honom kl 11 igen så 2 timmar fick han vara själv.. Han fick vara ute på en gång så då hade han fullt upp med annat och hade iallafall inte haft tid med mig. Jag åkte hem till Jessica och drack kaffe medans :) När jag kom tillbaka hade dom gått in och Vilhelm var fullt upptagen med att leka och märkte knappt att jag kom. Inte ett knyst från hans sida under hela tiden, det hade gått jättebra :)
I morgon ska jag Lämna, vinka och gå!
Då ska han vara där mellan 9 och 2!


2 kommentarer:

  1. Ja hon börjar bli lite piggare nu, så hoppas hon mår bättre tills imorgon. Vi ska vara här hemma och käka först och sen kanske de blir kharma eller nåt, ni får gärna komma hit om ni vill?

    SvaraRadera
  2. Va kul att det går bra för Vilhelm på dagis:) allt bra annars? nå planer för helgen? kramkram

    SvaraRadera