onsdag 29 september 2010

Ännu en dag

har passerat och det har varit en skön dag på jobbet...

Kim fick lämna Vilhelm idag så jag slapp det jobbiga, för jag tar för givet att det inte har gått över än. Det hade det inte heller :( Man känner sig som en riktig svikare...

Kim har em och jag hade stängning så idag hämtade Mamma honom kl 17 och han han hade varit så glaaad hela dagen och det skulle Mamma komma ihåg att hälsa :) Så roligt att höra, han har varit glad resten av em/kvällen också..suttit och sjungit på cyckeln på vägen hem, skrattat, busat och varit på allmänt bra humör :)

Han sov ju när jag kom hem så jag får vänta tills i morgon, då kan jag pussa på honom hela dagen för nu är vi långlediga :)


God Natt!!

1 kommentar:

  1. Det kommer nog bli bra med lämningen snart ska du se. Men förstår att det är jobbigt. Hoppas allt är bra annars, kram kram!

    SvaraRadera