fredag 15 oktober 2010

.Grinig kille

Idag har vi bara varit hemma och försökt att ta det lugnt, men Vilhelm har gått mig på nerverna :P Han har bara gnällt och pipit om vart annat hela dagen. Ingenting har dugit till och både mat och saker har åkt i golvet. Han har ramlat och snubblat..
Det är nog hans förkylning som spökar, men jag kan inte hjälpa att jag blir irreterad och trött. Fast nu har jag bara dåligt samvete :( Lillplutten!
Allt kan inte vara på top jämt, livet består även av motgångar och även för dom små..

Mamma har varit här ikväll...Vi har ätit Tacos, pratat en massa, skrattat och gråtit en skvätt. Så blev det nåt glas vin till Idol <3


Vi fick även oväntat besök idag av Sandra och Linnéa, jätteroligt :)

2 kommentarer:

  1. Jag kunde förlänga mitt abonnemang, så då fick det bli en sån :) hihi..Ja nu måste vi ses, usch man är så dålig på att höra av sig. Kul att du ringde idag iaf, jag var dock lite kort i luren, mådde inte så bra just då (dålig i kistan) haha..men de blev bättre sen :) Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för att vi fick komma :) var riktigt trevligt tycker vi med :) Får vi göra om snart igen. Hoppas Vilhelm kryar på sig snart!

    SvaraRadera