fredag 1 oktober 2010

.Lediga Fredag

Jag har sagt till nån att jag jobbar varje fredag, men det gör jag ju inte :P Jag jobbar varannan!!

Det var meningen att vi skulle gå Hälsans stig i morse med våran granne fast vi sov så länge så istället hoppade vi in i duschen och sen på cykeln och tog oss till Öppna på sången!! Först när vi kom in och skulle klä av oss blev Vilhelm superledsen helt utan anledning, men sen tror jag att det berodde på att han var jätterädd att bli lämnad där som han blir på Dagis, Snacka om separationsångest :( Han blev glad igen när han såg att jag också klädde av mig för att stanna..

Vi har inte varit med på sången sedan Vilhelm var liten och inte kunde gå så det var första gången på väldigt länge..Först satt han bara still i mitt knä sen så gick han fram till mitten och bara stod och tittade när hon trummade, det var intressant en liten stund sen så gick han ut därifrån för att leka istället :)

Snart kommer familjen Dandanell/Bäckius och härjar :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar