söndag 3 oktober 2010

.Lördag&Söndag

Lördag!

Jag och Vilhelm åkte för att hämta upp Mamma och när vi backade ut från parkeringen tvärdog bilen och jag får världens panik vad gör vi nu?  och när folk inte fattar blir jag bara irriterad. Dom tror verkligen att man står mitt i vägen för att jävlas. Idioter!! sen kom det iaf några snälla människor och hjälpte oss knuffa så vi hamna tillbaka i en ruta igen!
Det rätta till sig ganska fort så vi kunde åka till Hammarby på Ines Dop :)

Söndag!

Kim har jobbhelg och då blir helgerna extra jobbíga och tråkiga..Vi har iaf varit och vinkat av Mamma/Mormor som åker till Turket idag med Patrik, Evelina och barnen, Är jätteglad för deras skull att dom kom iväg :)
Fast nu vet jag inte vem jag ska ringa på hela veckan, jag och Mamma som nästan har daglig kontakt, hur ska jag klara mig?! ;P En vecka går fort så snart är dom hemma igen...

2 kommentarer:

  1. Jag är som sagt ledig hela veckan!! :)

    SvaraRadera
  2. och du kan alltid ringa mig :) Min telefon är så galet tyst så det kan vara kul att höra hur den låter :D

    SvaraRadera