fredag 25 november 2011

.

Vi drog ut jag och Ville för att handla lite, först bolaget. Det är fredag em och lön, så man är ju inte direkt ensam. Han somnar på min axel såklart, jag svettas, han svettas så jag tar bara en låda vin i farten och ställer mig i kön.
Så åker vi upp till Coop och kommer på när jag är på parkeringen att jag inte har ett endaste mynt. Jag går in för att växla, men kön är oändlig. Varför varför kan inte kundvagnarna vara gratis när man ändå får tillbaka sitt mynt?? Jag åker hem och springer upp för att hämta mitt mynt och väljer Willys i stället. Det är helt sjukt hysteriskt att handla på en sån här dag, aldrig mer! Vi fick med oss lite mat iallafall och på första gången på väldigt, väldigt länge så kändes det helt ok att ställa sig och laga mat till bara mig och Ville.. Skön känsla faktiskt!!!

3 kommentarer:

  1. Nej jag tror det är omöjligt att inte falla pladask för honom faktiskt :P

    SvaraRadera
  2. Gud vilken mysig bild på er! :)

    SvaraRadera
  3. Tack, ibland får man till de :)

    SvaraRadera