onsdag 9 november 2011

.Skitunge

Jag har jobbat, Ville har varit hemma och varit sjuk med Pappa! Han har ätit och sovit dåligt. Ikväll somnade han halv 7 säkert av ren utmattning, men klockan 9 ringer telefonen..

- Heej Mammaa
- Hej hjärtat, har du sovit färdigt nu?
- Jag leker med bilar, Mamma
- Men alla barn ligger och sover nu,
  det borde du också göra.
- Jag ska INTE sova..
- Jag längtar efter dig!
- Jag längtar till Pappa...
- Men du är ju med Pappa
- Jag längtar till Pappa...
- Jag kommer och hämtar dig i morgon...
- Nej Mamma ska inte hämta mig..
- Jo
- Mamma ska inte hämta mig no eller..

Alltid lika roligt att prata i telefonen med Vilhelm :D

1 kommentar:

  1. haha, de där känner man igen! allt han får göra eller vi säger är tråkigt, de vi säger nej åt är skitkul.. haha, fy vilken tråkig period de är nu ;D om man får säga så.. :P

    SvaraRadera