tisdag 22 november 2011

.Aaandaaas!!!

Idag har det varit en sådan dag då vi har flängt runt överallt och ingenstans, in och ut i bilen hela dagen.
Först In till Valbo och Stadium för att köpa jacka till Vilhelm (ett tips till er som ska köpa ny vinterjacka på stadium, lämna in er gamla så får ni 300kr i rabatt på den nya jackan) Jag betalade halva priset för jackan till Vilhelm, kanon!

Det blev lunch på IKEA och en snabbsväng för att kika lite, in på köpis en snabbis sen tillbaka till Sandviken, in på Ica, hem till Mormor för lite fika och där var det fullt hus med ungar så ljudnivån var i taket.. Vi åkte till Coop för att handla lite och hämta ett paket, hem och lagade mat!
Vilhelm var lika slut som mig efter allt rännande hit och dit så han har sovit ett tag, jag har försökt skruvat ihop det som var i paketet men ger upp, jag behöver hjälp jäkla skitgrej :P

Nu sitter jag där jag sitter..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar