lördag 31 mars 2012

.Fredagsmys


Mamma tog med sig Ville på badhuset och då passade jag på att städa hela lägenheten och tvätta soffan.
Jag har tvättat den ett par gånger men jag har aldrig torktumlat den.. Optimist som man är och av ren lathet så slängde jag in den i tumlaren.. Tjii
fick jag!!!!

Sen tog jag en springtur, jag tog mig fram trots att mina ben var tunga som bly idag!! Nu är det motivation som gäller. Varannan dag ska jag ut trots att det tar emot ibland. PEPP!!!

Jag bjöd mamma på lunch när dom kom hem igen..
Annars har vi åkt runt och fikat hela dagen :P först min mormor sen var det Simpans tur att bjuda på kaffe :)

Middag hos mamma, stackars Ville som fick vara vaken så sent. Han var inte glad på vägen hem, han skrek och grina för att han vela cykla i stället för att åka vagn. Jag bet ihop och var tyst för det var trots allt mitt fel att han var arg och över trött. Han somna iaf bums :D



Nu är det God natt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar