torsdag 22 mars 2012

. Vädret påverkar alltid ens mående, nu när solen tittar fram och det blir vår i luften så mår man ju så mycket bättre och blir gladare och piggare än vanligt.

Sedan den 19 oktober förra året har jag gått och blivit coachad i personlig utveckling. Det innebär att jag ska ta mig från nuläge till ett önskat läge. Jag ska hitta mig själv, vem jag är. Framförallt ska jag bygga upp min otroligt dåliga självkänsla. De 5 första gångerna öppnade jag upp hela mitt liv och allt som hänt det senaste halvåret. Jag blev påmind hela tiden att det här skulle bli en jobbig resa i livet, men att det är häftigt när det ger resultat!
I början på det här året så har det bara varit fokus på mig själv och vi jobbar på det hela tiden. Efter det här halåret så känner jag att jag inte behöver dölja min svaghet med mitt glada jag, jag kan säga att jag mår bra när någon frågar, utan att ljuga!!


Det här har gett mig så mycket och det är jag så glad för och än är jag inte färdig :) 









3 kommentarer:

  1. Men shit va spännande. Vart går du på det? Jag skulle också vilja gå på någonting sånt.

    SvaraRadera
  2. Det är starkt gjort Evelina :)

    SvaraRadera