onsdag 19 maj 2010

.Dagisplats

Idag kom det efterlängtade brevet om vart vi har fått Dagisplats!! Solgården blev det och det känns jättebra, nära och bra hemifrån. Det är ett jättefint dagis Utåtsett, med fin gård, men jag har inte hört så mycket om det, om vad det har för rykte?? Är det någon vet?! Det känns iallafall jätteskönt att kunna planera inför Hösten, när jag tänker börja jobba och så.. Vi får börja skola in från September.. Spännande så in i norden att min Lilla Kille ska börja på Dagis :D

4 kommentarer:

  1. jag har en som sagt att dom tycker de är jättbra o jag va ju dit med max o titta o de va trevligt o så :) men vi tog ett annat i alla fall :P men annars hade de blivit solgården om han itne fått platsen på blåsippan.

    SvaraRadera
  2. Du har du inget för dig så är det bara att slinka hit nån dag vettja :) Är ju bara hemma nu å väntar :)
    Vilmas hår blev perfekt med din tång, det tackar vi för :) Kommer bild på hur hon såg ut sen...Kram

    SvaraRadera
  3. på glorificus.blogg.se har jag läst att solgården är kanon och att hon aldrig skulle byta, så fråga där :)

    SvaraRadera
  4. ja, eller jag vet inte varför vi bytte.. fick för mig de va lite bättre där på blåsippan men de är nog lika.. o de är nog lika långt oxå, tänkte först att solen inte kommer in i vagnen på vägen dit fast de gör den ju på vägen ehm istället då :P så skulle mirabell gå där så då kände vi nnå :)

    SvaraRadera