torsdag 20 maj 2010

.Regäl sovmorgon

Vi klev upp klockan halv 11 i morse :P Vilhelm har ställt om sig helt när det gäller att sova. Han är vaken mycket, mycket längre på kvällarna och vaknar ganska lagom tidigt på mornarna. Det är jättesvårt att få honom i säng även fast han är supertrött. I flera dagar har han gråtit sig till söms, stackars :( Jag får börja dra ner på middags sovningarna så att jag jag kan få honom i säng senast 8 iallafall :P den här veckan och förra helgen har han varit uppe till 9 halv 10!!

Det blev ju kanonväder idag fast dom hade lovat regn!! Så vi tog en promenad med Linda och Jonathan ner på stan och kika lite och sen tog vi en fika på Lasses skönt att för en gång skull kunna sitta ute och fika :D Isabelle kom och joina en stund hon med :) Sen gick vi hem med 2 trötta killar...

Idag på eftermiddan var vi hem och hälsade på Mange och Johanna och lilla Jack som har blivit så stor, så fin Kille och jättesnäll hela tiden :D

Nu ska vi äta mat och jag ska försöka ägna mig åt min kära sambo innan han åker iväg och jobbar. Jag hatar nattveckan vi hinner aldrig ses och vi blir nästan alltid osams mer eller mindre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar