lördag 22 maj 2010

.Våran dag i Furuvik

Vi fick finväder idag i Furuvik som tur var, meeen vad folk det var. Jag tror minsann att HELA kommunal var där :P Det var inte så att man strosa runt i lugn och ro och tittade på djuren utan det var verkligen så man fick trängas vart man än gick och inget karusellåka blev det heller på grund av dom långa köerna :P men trots allt så fick vi oss en mysig utflykt och det var verkligen värt dom ynka 50 kronerna :D Huvudsaken är att barnen är nöjda :)















2 kommentarer:

  1. Va härligt det såg ut att vara :) Fina kort!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jaa jag har mina barn på Solgården, och jag är huur nöjd som helst med dagiset! Skulle vägra byta faktiskt! Jag tycker att personalen är underbar, uteplatsen är perfekt och aktiviteterna dom har är bra! Bra också att dom får sova ute i vagnen. Jaa jag har nog inget att klaga på egentligen :)

    Har du funderingar på dagiset åt eran lillskrutt? :)

    Kram

    SvaraRadera