tisdag 25 maj 2010

.Hemma hos Amelie

Jag och Vilhelm var till gävle igår på eftermiddan och lekt med Amelie. Vi har bara hälsat på henne en endaste gång sen hon flyttade hem igen, man får ju nästan skämmas :P Jag tog med mig lite fikarester från kalaset för Fredrik hade ätit upp alla kakor som det var tänkt att hon skulle bjuda mig på :P
Vi gick ut på en liten promenad, jag känner mig helt lost när jag är i Gävle haha Nu vet jag vart K-Rauta, Byggmax och Dollarstore ligger :P
Efter promenaden gick vi till lekparken som ligger precis utanför deras hus, Vilhelm gungade och klättra och hade sig.. vi skulle däremot haft lite hinkar och spadar!!!



2 kommentarer:

  1. Ge Vilhelm en grattiskram från mig:)

    SvaraRadera
  2. det där lät det. det va faktiskt amelie som börja knycka kakor ur burkarna så hon är minst lika stort kakmonster som jag :) hehe

    SvaraRadera