söndag 9 oktober 2011

.Helt otrolig grej

Igår när jag jobbade så skulle jag springa iväg till Coop för att köpa mig en matlåda. När jag väl kommer fram till kassa efter att ha stått i kön alldeles för länge så står det KÖP MEDGES EJ! Provade igen, men det blev samma sak. Alltid så jäkla pinsamt!!! Jag gick i stället till en bankomat för att ta ut pengar för jag vet ju med mig att jag inte har hunnit länsa kontot ännu. Det gick inte där heller!!! Jag sprang tillbaka till jobbet kollade min internetbank och mycket riktigt så hade jag pengar som när jag kollade sist. Jag hade även fått ett
Meddelande från Länsförsäkringar att jag snarast skulle ringa för att kolla transaktioner på mitt Maistro. Jag har inte ens ett Maistro?!
Det är någon som har försökt att ta ut pengar med ditt kort i Thailand säger dom när jag ringer.
Jag fattar ingenting och sen slog det mig
att när jag var i Thailand 2006 så tappade jag mitt kort..
Då är det alltså någon som har kopierat mitt spärrade kort och försökt tagit ut pengar sedan 2009.. Helt sjukt!!
Och för
Säkerhetssjäl så hade dom redan spärrat mitt kort som jag har nu på en lördag och allt.. Lite otäckt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar