tisdag 4 oktober 2011

I natt sov jag hos min Mamma.. Jag skulle dit för att äta lite kvällsmat och sen hamna vi båda på soffan framför tvn. Jag kände att jag inte hade någon speciell anledning att gå hem till en stor, tom lägenhet och lägga mig helt ensam. När inte Vilhelm var hemma heller. Så därför låg jag kvar där och somna strax efter 10, det var skönt :) Jag vaknade utvilad vid 9 och medans jag pimpla i mig massa kaffe hade jag ett 2 timmar långt telefonsamtal med min kära vän, ett välbehövligt sådant..

Jag pallra mig hem efter ett tag och fick syn på min kökssoffa som enbart används som någon slags avlastningsplats. Alldeles full i rentvätt sedan någon vecka tillbaka. Så jag började städa och röja igenom hela lägenheten i ren panik. Sofie på jobbet hade fått för sig att jag var pedant, Nej tack du!!!
Det var skönt att komma hem ikväll till ett städat hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar