fredag 14 oktober 2011

.Underbaraste lilla du

Jag natta Ville strax efter 8, läste en bok och sen gick jag ut från hans rum. Jag hör hur han rasslar där inne, men jag låter honom vara så länge han håller sig kvar, då får han göra vad han vill.. Sen blir det tyst så jag går in och ser om han har somnat. Mycket riktigt.. rasslet jag hörde var från Brevlådan han fick av mig idag. Den låg han och krama om och där i låg Snutten och några nappar nelpulade. Ibland så gör han saker så man blir alldeles gråtfärdig, just för att han är så söt :D

Själv så sitter jag med slingblekning i håret. Oönskat eller önskat resultat, det återstår att se. Lite vin och Idol.. det är väl fredag det?! Fast jag tittar inte så mycket på tvn, personligen så är Idol ett program man inte ska sitta och titta på ensam.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar