söndag 30 oktober 2011

.TROTS

Idag har min son verkligen testat alla gränser som finns!!!!!!!
Jag får nå fel på ungen snart :P Vad jag än har gjort så är det fel och jag är dum. Ingen mat vill han ha, bara fika. Får han inte som han vill blir han fullkomligt galen och bara skriker, han blir så arg att han inte vet vart han ska ta vägen så han till slut nyper och slår sig själv. När vi var ute och gick så vägra han ligga ner, utan satt och sov. Han gör verkligen allt, allt, allt för att jag ska tappa tålamodet. Snacka och trotsålder...


2 kommentarer:

  1. låter som max ungefär.. fy sjutton vad trött ma blir på dom ibland :) allt ska va så som jag inte vill.. han vill inte ha nya kläder som jag köper, hab vill heller inte äta maten eller sitta stilla :P blir han arg springer han viäg till sitt lekrum, smäller igen dörren o skriker ett tag ;D

    SvaraRadera
  2. urs de där lät inte kul! jobbigt att han gör sej själv illa :(
    / ida

    SvaraRadera