tisdag 9 november 2010

.Blåsväder

Jag lämnade Ville på dagis kl 9 och idag sprang han nästan från bilen och in så gick han raka spåret in och börja leka med dom andra med ytterkläderna på... Så sa han hejdå och vinkade när jag gick, jag tror han börjar trivas och tycka att det är jätteroligt att gå på Dagis :D

Jag bestämde i helgen att jag skulle fortsätta med krattningen nu när jag är ledig, men det var ganska meningslöst att gå ut och kratta löv i detta blåsväder. Jag fick bort högarna som låg kvar och massa äpplen iaf..En lövblås skulle inte vara helt fel!!!

Idag ska vi hämta hem våra nya soffor också, åå det kommer bli så fint, men självklart så varnar dom för oväder just när vi ska ge oss ut på vägarna. Fast jag tror vi åker åt rätt håll?!

Nu blir det lunch och en dusch sen åka och hämta Lilleman <3

1 kommentar:

  1. va kul med nya soffor, vi köpte nyss nya oxå :) va ska ni ha för nått då?

    SvaraRadera