tisdag 23 november 2010

.Stresshantering

Det måste vara något fel på mig, varje morgon är jag som ett nervvrak.
Och tidsoptimist som man är!!!
När vi kliver upp så jag tycker att vi har gott om tid på oss och då har vi det lugnt och mysigt. Sen strax innan vi ska åka springer jag runt som en yr Höna med en fullt påklädd stackars Vilhelm klängandes kring benen. Innan vi båda sitter i bilen så har jag nog hunnit låst dörren 20 gånger :P

Idag har vi varit lediga, men ändå haft en del att göra och har även fått denna dag att gå, Klippt mig och vaccinerat oss. Nu på kvällen har vi varit hemma hos Mamma som äntligen fått flytta in i nya fina lägenheten, ätit mat och busat har vi gjort.

Nu blir det sängen ZzzZZzzzZZ

1 kommentar:

  1. De är inget fel på dig, jag är PREEEECIS lika dan (de kanske är fel på oss båda? :P ).
    Åh alltid innan jag hinner komma iväg är jag på så dåligt humör för william springer efter och gnäller och gordon springer efter och piper så jag glömmer helt vad jag letar efter och så blir man 1000 ggr mer stressad :P hahaha. De värsta är att jag aaaldrig lär mig ??!! :P

    SvaraRadera