lördag 6 november 2010

.Lördag

Lördag!

Först har jag jobbat 11-18 direkt efter jobbet åkte jag och mötte upp Mamma och Vilhelm, Patrik och Evelina, Susanne och Marco, så gick vi till Minneslunden och tände ett ljus för Pappa <3 Det är så fint när man står och ser alla ljus som är tända på kyrkogården!! Det är en fin tanke med det hela Alla helgons dag!!

Vi åkte hem så lagade Mamma supergod mat till oss det betyder att jag får supergod matlåda med mig i morgon. Vi tittade på Så mycket bättre, älskar det programmet, älskar Petter!!! 
Ätit en massa gotta har vi också gjort, Mamma har åkt hem och jag har bäddat ner mig. Måste ova snart för det är en dag i morgon också..

1 kommentar:

  1. Hej. Ville bara säga att min kompis har varit med kim både före och efter han flyttade. hon var lite ledsen över hur de blev nyligen, men har han gjort fel mot någon så är de ju framförallt mot dig.. men ja vet inte så mycke. tyckte bara att du hade rätt att få veta.. sköt om dig /mari

    SvaraRadera