tisdag 9 november 2010

.Buuuusväder

Ojojoj vad det snöar och blåser..precis när detta väder började så gav vi oss ut vägarna med blankslitnadäck och släpvagn, trodde aldrig att vi skulle komma hem igen :P men nu är vi hemma oskadda med 2 nya soffor!!

Jag har sagt att jag ALDRIG skulle köpa en vit soffa. Det skulle vara ett stort misstag när man har småbarn, MEN eftersom jag httade 2st 3sits soffor Ektorp till kanonpris på Blocket så fanns det ingen tvekan tänkte jag ;) Dom kostar ju en del om man skulle köpa nya. FAST det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig såklart. En 3a och en 2a hade varit mycket bättre :P Jag behåller nog kanske bara en till slut!!!

Struulfian..

4 kommentarer:

  1. måste komma och kolla :D hoppas allt är bra med er. hur jobbar du i veckan?

    SvaraRadera
  2. Vi har kvar våran 3sits och har köpt en 2sits bäddsoffa till. Riktigt nöjd är jag. Perfekt om det kommer gäster med och den är lika skön som vanliga ektorp. Men eftersom den var beige så köpte vi en beige klädsel till våran gamla också och vipps hade vi två nya soffor för ett pris av 1900 kronor allt som allt. Jag saknar dig!!

    SvaraRadera
  3. Det gör jag gärna :) tack så mycket :D

    SvaraRadera
  4. sånna köpte vi med fast 3+2 fast vi köpte nya :P men de blev lite trångt i vårat vardagsrum men de lär vara så :)

    SvaraRadera