onsdag 24 november 2010

. :)

Har jobbat mellan 9.30 och 16 idag, att få sluta före klockan sex är alltid guld. Då får jag åka och hämta min Skruttunge och fortfarande ha tid över till att umgås med honom innan läggdags. Energin flödar trots en heldag på Dagis, han klättrar, hoppar och springer runt och pratar hela tiden. Jag har dragig runt honom på en filt på golvet det gjorde min Morfar när jag var liten, höjdpunkten när man var där :) Till en början tyckte han det var roligt sen tippa han omkull då tyckte han att jag skulle sätta mig så han fick dra runt på mig istället, Goplutten ;P

I morgon är det samma tid på jobbet sen blir det Julbak här hemma, tänkte baka Pepparkakor tillsammans med Vilhelm och göra massa gotta som vi kan plocka fram ur frysen sen :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar