lördag 8 januari 2011

.Andas ut

Jag ska ta tag i bloggandet igen då jag saknar det, men det har ju skett en del förändringar i mitt liv så därför har det inte funnits någon energi till att skriva. Som säkert många har förstått eller hört så har vi separerat för en tid sen och just nu försöker vi lösa detta på bästa sätt. Det är bland det jobbigaste jag har varit med om i mitt liv, men förhoppningsvis så läker tiden alla sår. Mardrömmen är att veta att inte Vilhelm kommer vara här med mig jämt som man är van vid och han är ju så liten än. Kanske bra det med, så att han inte förstår vad som händer?! Han finner sig faktiskt bra i det här och jag vet att han har det bra och är trygg när han är med sin Pappa, det är jag som måste släppa kontrollen...

Nu är det tänkt att 2011 ska bli mitt år :D Då 2010 mesta dels har bestått av motgångar..
så efter detta inlägg ska jag sluta vara negativ!

 
"Få har dött av att kämpa vidare. Desto fler har härdats”
 
 

2 kommentarer: