fredag 14 januari 2011

.kyla

Jag kan inte sova på kvällarna och jag har sovit på soffan jag vet inte hur länge!! När jag väl nästan hade somnat vaknade Ville i panik..han var otröstlig och  ville abosolut inte ligga i hans säng så han satt här en stund med mig och tittade på TV sen så var det bara att lägga honom, kanske att det var en mardröm! Så vaknade vi lagom tid och man ser verkligen hur jäkla kallt det är ute.. 17minus! Det tog emot att gå till Dagis idag, men vi klädde på oss mycket och jag bäddade ner honom i vagnen :)
Det är skönt att få sig en promenad på morgonen innan man ska åka och jobba.


Jag har haft Morfars bil dom senaste veckorna när jag har jobbat, så himla tacksam för det..sen är han så rolig för jag får inte ta hem bilen utan få gå och hämta den när jag ska åka till jobbet och lämna den när jag kommer från jobbet..för att han vägrar verkligen ha den ute, kommer det lite snö på den så är det kört haha :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar