torsdag 27 januari 2011

.Grubblare

Jag har haft en bra dag idag.. Ville fick gå på dagis eftersom han var sjuk och hemma hela förra veckan tills idag. Så jag lämnade honom kl 9.00 sen så gick jag hem till Mamma och drack Kaffe och smörgås sen så gick jag hem och dushade och gjorde mig i ordning! Sen hämtade jag upp Mamma så tog vi en sväng på stan! Jag hittade några få fynd på den urplockade REAN sen så gick vi och åt Lunch på Livingroom..
Så var det dags att åka hemmåt och sen hämta Ville..Han hade haft en kanondag på Dagis :) (gick även superbra att lämna honom i morse) Vi åkte hem en sväng och sen ner på Waynes och mötte upp Systeryster :D Vi har nog inte träffats sen långt före Jul.. så det var mysigt att träffas på en fika...
Resten av eftermiddan/kvällen har jag och Ville bara varit hemma...nu kan man nästan föra en konversation med honom, så roligt :D










Jag behöver sömnpiller, jag ska göra ett försök att somna i min säng..
Komplicerade och dumma situatioener, det lyckas jag bra med!!

jag kan inte sluta grubbla på saker och ting. Nu är det en hel del som snurrar i huvudet på mig igen. Fram för allt det här med flytten, försöker spåna på vart man kan söka/hitta lägenhet. Har även tänkt på om jag ska köpa en lägenhet!! Jag känner mig helt lost i detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar