onsdag 26 januari 2011

.Flytt

Nu är det ju så att mitt liv tog en tvärvändning igen!! En sak hinner lägga sig så kommer den andra. Jag visste om ATT förr eller senare skulle jag behöva flytta, men inte nu. Jag har ingen aning om vart jag ska bo och efter alla ställen jag rabblar som jag INTE vill bo på finns det inte så många kvar sen att välja på hehe, jag kommer att vara grymt kräsen och det kanske är lite fel tillfälle för det nu?! Jag kommer att jämnföra med det jag har nu såklart och vart jag än hamnar så kommer det bli ett nedbyte. men men men det är nog meningen att jag ska flytta, en nystart i ett nytt hem där det inte finns något i väggarna!!
Det är ingen idé att vara/bli bitter mer..Jag mår bra nu..trots allt!

4 kommentarer:

  1. Jag beundrar dig Evve, du är så stark!
    Kram Angelica

    SvaraRadera
  2. men oj, måste du flytta så snnart? :( hoppas du hittar något som passar dig någorlunda iaf!

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att du kommer känna så, för som du säger så finns det inte så många ställen att bo bo i den här stan, tyvärr. OM man inte vill köpa. Men det kanske du ska?

    Hoppas iaf du hittar ett fint hem åt dig och lilleman :)

    SvaraRadera