torsdag 13 januari 2011

.Kära barn

Vi har varit hos Evelina och Patrik hela eftermiddan idag :D Det var på Julafton vi träffade dom sist, kanske lite väl längesen. Och Eve fick sin present väldigt långt i efterskott :P
Jag har bestämt mig och jag tror att det räcker med 1 barn haha..viiilken ljudnivå!!! Vilma och Vilhelm går inte ihop..visst till en början, men sen så retar dom gallfebern på varandra och det slutar alltid med att någon av dom gör illa sig och börjar tjuta :P när dom väl sitter bredvid varandra och är snälla så är dom goast i världen :D




Jag öppnade posten när vi kom hem och fick en mindre chock! Fasiken vad det lönar sig att ta en reseförsäkring samtidigt som man bokar en resa. Man förväntar ju sig alltid att det INTE ska hända något när man åker bort, men det är ju så lätt hänt. Vilhelm råkade ju ut för en tråkig olycka nu när vi var iväg så våran semester blev ju absolut inte den vi hade räknat med, men nu får vi tillbaka pengar Tack vare försäkringen, TACKAR!

3 kommentarer:

  1. Å jag var inte ett dugg bakfull där :P

    SvaraRadera
  2. Komvux i Uppsala :P Här är det elitfart från dagis vettu :P Nej men jag vet inte.. hon måste ju förstå själv att det inte går att avgöra en sådan sak av ett matteprov efter 10 års uppehåll. Jag är ju där för att lära mig och plugga för bövelen :P

    SvaraRadera