söndag 18 december 2011

.Ännu en helg och en unge som vägrar sova


Det var den helgen det och som nästan alla söndagar när jag har jobbat så vägrar V att sova?! Hela kvällen går och jag försöker verkligen med allt, läser, sjunger, ligger bredvid men hans ögon är stora som globar. Han gör nästan allt för att inte somna...
Så jag vet precis hur morgondagen kommer bli.. Jag kommer få väcka en liten Björn som sover och han kommer inte bli glad!!

Annars har helgen gått bra, mycket på jobbet precis som det ska vara dessa tider.. Nu är det bara att ladda inför veckan!!!!

2 kommentarer:

  1. Tilda vägrade också sova igår, fast till skillnad från Ville så vaknar Tilda i alla fall 7! Nu laddar vi för en rolig försäljningsvecka :D

    SvaraRadera
  2. Allt verkar höra till deras ålder :P man tycker att Tilda borde vara trött och sova längre ju!! Jag klev upp före Ville idag så hann jag duscha :)

    Ja nu kör vi hela veckan :D

    SvaraRadera