onsdag 14 december 2011

.V abstinens

Gud vad jag har sovit dom senaste dagarna, visserligen så har jag somnat sent och det har resulterat till väldigt lång sovmorgon, men vad skönt ändå!

Så har jag jobbat ett par timmar och sen varit på John Lindberg Trio med Mamma. Dom är grymma :)
Tanken var sedan att jag skulle åka hem till Amelie och dricka lite vin och prata massa strunt halva natten, men det blev inte så. I stället åkte jag hem till Mamma och vräkte i mig mat och massa annat..det känns som om jag äter upp mig lite när jag kommer dit, går i skåpen och letar :P men det är bra de, Äta bör man, annars dör man!!!

Nu är jag hemma i världens största lägenhet eller den känns som världens största för att den är tom. Vissa dagar är ensamheten som värst..
Fast jag är ganska nöjd med dagen, det är ju inte så att jag inte har åstadkommit något!

Puss och Godnatt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar