tisdag 20 december 2011

.Julmat och Fika



Så fort Ville slår upp ögonen så börjar munnen gå, sen är den igång hela dagen non stop. Det är en rolig tid nu med hans utveckling och det är riktigt roligt att föra konversationer med honom. Han förstår och kan mer än vad man tror! Det är mycket som kommer ur denna lilla mun och det är underhållande många gånger :)

Liten Blir så stor..

Idag har vi (jag,mamma och ville) varit iväg och handlat all mat inför Julen. Skönt att få det gjort..
Så har vi varit hos Villes gammelfarmor och önskat god jul och fått go fika.

Jag fick ungen i säng redan kl 7 ikväll, kors i taket!!!! Ibland är det bra att hålla igång och skippa det här med att sova middag. Så då hann även jag med lite innan jag slog mig ner i soffan..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar