tisdag 27 december 2011

.Julen 2011


Jag har inte haft mycket till julkänslor då jag mesta dels har tillbringat mina dagar på jobbet, tom på Julafton jobbade jag. Julaftons kvällen var det jag, Vilhelm och Mamma här hemma. Alldeles lagom :) vi åt gott och Vilhelm fick sina julklappar.. På juldagen var vi också här tillsammans med Patrik, Evelina och Barnen Mormor och Morfar och Mamma. Vi gjorde kalkon för första gången, jätte gott. Allt blev perfekt och jag är super nöjd med den dagen/kvällen :) Vilhelm har fått massa fina julklappar, är han nöjd så är jag nöjd.

Annandagen då var det dags för REA så efter 4 timmars sömn bredvid V i hans växarsäng på 120 lång så var jag på jobbet kl 8.00. Jag kunde prestera men jag var så förbannat trött.

Åkte och köpte en Pizza efter jobbet, la mig på soffan och tittade på Sunes Jul sen så sov jag ääända till 9.30. 15 timmars sömn är inte dåligt ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar