torsdag 22 december 2011

.Vi kan sova vi, jag och Ville

Jag brukar alltid vakna av att klockan ringer, men i morse gjorde jag tydligen inte det. Jag kommer inte ihåg att jag stängde av den heller. Halv 9 vaknade vi, kl 9 skulle Ville vara på dagis, kl 10 skulle jag vara på jobbet. Mellan dagis och jobb skulle jag köpa en julgran och slänga i en maskin med tvätt hemma hos mamma. Meeen!!! Det är tur att man har sin mamma, hon fick ta Lilleman till dagis och jag blev utan gran (iallafall idag, hur jag nu ska hinna med att köpa en gran när jag jobbar hela dagen i morgon??) Jag tror det kallas planering!!!!

Sen så kan vi komma till mina sömnsvårigheter, inte konstigt att man sover över när man jobbar hela dagarna och är vaken halva nätterna! Jag är så trött och slut, men trots det så kan jag INTE koppla av.. Ibland så kan man undra hur man är funtad?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar