tisdag 31 mars 2009

Fika

Här om dagen kände jag en hand eller
om det var en liten fossing, nästan så att man
kunde nypa tag i den..lite läskigt, men samtidig
en häftig känsla :)


Det känns som att jag är ledig jämt, men det känns alltid så när man är långledig varannan vecka. Det är skönt på ett sätt också, jag slipper ju gå hem tidigare för mammaledighet tex. Skulle nog få nå fel att vara hemma varje dag fram tills bebis kommer..så det är alldeles lagomatt jobba mina småtimmar nu när det börjar närma sig!

Det har varit soligt och fint väder idag så jag och mamma tog en promenad på Fm..passade på att visa vårat "hus" som vi snart ska flytta till :) Hon tyckte precis som jag att det kommer bli jättebra för oss att bo där! Perfekt :)

sen har har jag varit och fikat med tjejerna..vi brukar ta en "en gång i månarn fika" så träffas vi på marangoni och dricker massa kaffe och pratar massa strunt. Vi träffas så sällan så det är alltid lika trevligt..

1 kommentar: