onsdag 25 mars 2009

Våffeldagen

Jag tror bebisen vill att jag ska varva ner! När man
är en stressad person och är van att vara uppe i varv
så är det svårt att låta bli, men nu säger kroppen till om
inte annat så visar bebis att han inte orkar med mitt tempo!!

Idag är det våffeldagen och den som får
bjuda mig på Våfflor är min käre mor :)


Vårvädret kom tillbaka och all snö som öste ner
här om dagen har smält bort igen, ååå så skönt :)
Ledig idag och jag började dagen med att åka till ica
och storhandla, självscanning är en bra idé tycker jag, men
idag när jag handlade som mest så fick jag iallafall packa upp
alla mina kassar och lägga varorna på bandet, usch vilken besvikelse nu
kommer det alltid bli att man tvekar att använda sig av självscanning!!
Det som skulle vara så enkelt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar