lördag 21 mars 2009

Helg

Morgonpigg när man är gravid? Det är väl då
man ska passa på att sova? Jag kan då inte
sova på morgonen längre, trots att jag är uppe
och går mitt i nätterna på grund av alla sendrag
jag får (som enbart försvinner genom att stå eller gå)
Det är märkligt hur en graviditet kan påverka kroppen??!


Igår fredag hade vi fin besök! Emma och Gustav och Helmer
var hemma och hälsade på. Alltid lika roligt att träffa dom!
Det fick bli en "har du något nytt att berätta" fika på Marangoni, trevligt :)
Det är en timmes bilfärd mellan oss, men ändå går det så långt mellan gångerna vi ses.
Vi var där både jag och Kim i Augusti förra året och hälsade på..och vi bestämde då att
vi skulle komma dit och julpyssla och jag tyckte även att vi skulle hinna ses iaf några
gånger emellan, så blev dock inte fallet.

Det är min helg, så jag jobbar.
Varannan helg schema är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar